Metron Analysis

Μεθοδολογία

 

Τηλεφωνικές Έρευνες
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις γενικού και ειδικού κοινού με χρήση CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) και δειγματοληπτικών πλαισίων τηλεφωνικών αριθμών και ταχεία απόκριση στα ερευνητικά ερωτήματα.

Έρευνες face-to-face
Προσωπικές συνεντεύξεις ειδικού κοινού με χρήση CAPI (Computer Assisted Personal Interviews), PAPI (Paper Assisted Personal Interviews), σε εξωτερικούς (Exit, Street, Road Side) ή επαγγελματικούς χώρους (B2B)  με εφαρμογή customized δειγματοληπτικών σχεδιασμών.

Έρευνες door to door
Προσωπικές συνεντεύξεις γενικού κοινού στα νοικοκυριά με πιθανοθεωρητικές τεχνικές δειγματοληψίας και χρήση CAPI (Computer Assisted Personal Interviews) ή PAPI (Paper Assisted Personal Interviews).

Ποιοτικές έρευνες (focus groups)
Έρευνες ομάδων εστιάσης σε ολόκληρη την Ελλάδα. Καθώς και in-depth συνεντεύξεις.

Mystery research
Έρευνες μυστικών επισκέψεων σε καταστήματα για αξιολόγηση της αγοραστικής διαδικασίας σε επίπεδο τιμών, υπηρεσιών, και συμπεριφοράς frontline προσωπικού.

Online research
Έρευνες μέσω διαδικτύου με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που συμπληρώνει μόνος του ο ερωτώμενος. Εφαρμογή σε ειδικά κοινά που είναι δυσπρόσιτα με τις άλλες μεθοδολογίες, καθώς ο ερωτώμενος μπορεί να απαντήσει στο χρόνο που τον βολεύει.

Observational Research
Παρατήρηση ατόμων στο φυσικό τους περιβάλλον με σκοπό την κατανόηση αντιλήψεων και συμπεριφορών που δεν αποτυπώνονται λεκτικά. (Συνδυαστικά με άλλες μεθόδους ποιοτικής έρευνας)

Shop Along Research
Επιτόπια έρευνα που συνδυάζει παρατήρηση και προσωπικές συνεντεύξεις με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών για τις καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες.

Experimental / Product Tests
Ανάπτυξη πειραματικών σχεδιασμών σε targeted samples (όπως case-control, matched samples, monadic-non monadic tests) για τη συγκριτική μελέτη πληθυσμών, τη διεξαγωγή προϊοντικών ελέγχων και την εφαρμογή αναλύσεων δεδηλωμένης προτίμησης.