Metron Analysis

Πανελλαδική Έρευνα Κοινής Γνώμης: H μετεκλογική περίοδος και σχολιασμός αποτελεσμάτων
Ιούλιος 2012

Η Metron Analysis διενήργησε για λογαριασμό της εφημερίδας Επενδυτής, πανελλαδική έρευνα κοινής γνώμης επιχειρώντας να διερευνήσει το κλίμα που επικρατεί στην μετεκλογική περίοδο. Διαβάστε αναλυτικότερα τα ευρήματα της έρευνας.


Θέμα

Πανελλαδική Τηλεφωνική Έρευνα για τα Θέματα της Επικαιρότητας

Χρόνος διεξαγωγής

Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από3/7 έως 4/7/2012.

Τύπος έρευνας

Ποσοτική έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου (χρήση CATI).

Περιοχή έρευνας

Η περιοχή έρευνας ήταν το σύνολο της χώρας.

Μέγεθος δείγματος

Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 1.707 άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω.

Μέθοδος δειγματοληψίας

Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε απλή τυχαία δειγματοληψία από το αρχείο τηλεφωνικών αριθμών του ΟΤΕ.

Σταθμίσεις

Το δείγμα σταθμίσθηκε εκ των υστέρων ως προς το φύλο και την ηλικία, την αστικότητα και την ψήφο στις Βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου 2012.

Παρατηρήσεις

Στους πίνακες που ακολουθούν, όπου οι βάσεις είναι μικρότερες των 60 ερωτηθέντων, τα στοιχεία είναι τελείως ενδεικτικά.

 

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0