Πανελλαδική Έρευνα Κοινής Γνώμης: H μετεκλογική περίοδος και σχολιασμός αποτελεσμάτων
Ιούλιος 2012
Η Metron Analysis διενήργησε για λογαριασμό της εφημερίδας Επενδυτής, πανελλαδική έρευνα κοινής γνώμης επιχειρώντας να διερευνήσει το κλίμα που επικρατεί στην μετεκλογική περίοδο. Διαβάστε αναλυτικότερα τα ευρήματα της έρευνας.
Θέμα |
Πανελλαδική Τηλεφωνική Έρευνα για τα Θέματα της Επικαιρότητας |
Χρόνος διεξαγωγής |
Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από3/7 έως 4/7/2012. |
Τύπος έρευνας |
Ποσοτική έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου (χρήση CATI). |
Περιοχή έρευνας |
Η περιοχή έρευνας ήταν το σύνολο της χώρας. |
Μέγεθος δείγματος |
Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 1.707 άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. |
Μέθοδος δειγματοληψίας |
Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε απλή τυχαία δειγματοληψία από το αρχείο τηλεφωνικών αριθμών του ΟΤΕ. |
Σταθμίσεις |
Το δείγμα σταθμίσθηκε εκ των υστέρων ως προς το φύλο και την ηλικία, την αστικότητα και την ψήφο στις Βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου 2012. |
Παρατηρήσεις |
Στους πίνακες που ακολουθούν, όπου οι βάσεις είναι μικρότερες των 60 ερωτηθέντων, τα στοιχεία είναι τελείως ενδεικτικά. |