Εκτιμώμενη δαπάνη για δώρα Χριστουγέννων
Νοέμβριος 2016
Εταιρία |
Metron Analysis (Α.Μ. ΕΣΡ 4) |
Ανάθεση |
Συνδρομητική έρευνα |
Τύπος έρευνας |
Τηλεφωνική έρευνα κοινής γνώμης |
Περιοχή έρευνας |
Πανελλαδική |
Μέθοδος Δειγματοληψίας |
Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε απλή τυχαία δειγματοληψία σταθερών (90%) και κινητών (10%) τηλεφωνικών αριθμών |
Χρόνος Διεξαγωγής |
Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από 21/11 έως 24/11/2016. |
Μέγεθος Δείγματος |
Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 1.204 άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω |
Σταθμίσεις |
Το δείγμα σταθμίσθηκε εκ των υστέρων ως προς το φύλο και την ηλικία και την ψήφο στις Βουλευτικές εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 |
Προσωπικό field/Έλεγχοι |
Εργάστηκαν 3 επόπτες και 38 συνεντευκτές. Το 22% των συνεντεύξεων ελέχθησαν με τη μέθοδο της συνακρόασης και το 100% ηλεκτρονικά |
Παρατηρήσεις |
Στους πίνακες που ακολουθούν, όπου οι βάσεις είναι μικρότερες των 60 ερωτηθέντων, τα στοιχεία είναι τελείως ενδεικτικά |